Web & mobile applications

Onze webdevelopers zullen ervoor zorgen dat een perfecte website of applicatie wordt uitgebouwd op maat van uw bedrijf. Wij zullen samen met u de nodige elementen analyseren en dan een op maat gebouwde service aanbieden.

Het belangrijkste bij het creëren van een online platform is de focus op de verbetering van de klantenbeleving. Het online platform moet worden geïntegreerd in het bestaande imago en moet met de tijd mee evolueren.

Wij bieden onze klanten een website die toegankelijk is op elk mobiel apparaat. Dit zorgt er voor dat uw bedrijf mee gaat met de concurrentie en de huidige technologieën.

Bij Biqs it zijn we specifiek gespecialiseerd in het maken van service gerichte applicaties. Voor meer info over de talrijke mogelijkheden die wij kunnen aanbieden raden wij u aan om verder te lezen over deze software. Heeft u liever een persoonlijke uitleg, neem dan contact op met één van onze specialisten.

Als bedrijf heeft u de keuze uit verscheidene mogelijkheden en applicaties, deze zullen hier verder besproken worden. De voorbeelden die u hier zal zien kunnen altijd nog verder uitgebreid of aangepast worden aan de wensen van onze cliënt.

1. Bestelbon afwerken bij de klant

Door gebruik te maken van onze software krijgt u de mogelijkheid om gemakkelijk en snel een bestelbon op te stellen die alle benodigde gegevens bevat. Deze kan u later verzenden naar uw cliënt en makkelijk opvolgen via de historiek.

2. Gps tracking

Door de gps tracking software krijgt u overal en altijd een overzicht en updates van waar uw werknemers zich bevinden. Wees altijd bewust wat er gebeurt op het veld zo kan u beter plannen en zal de klantentevredenheid van uw organisatie sneller stijgen. Door een goed overzicht van het gebeuren buiten de bedrijfsmuren kan u er steeds voor zorgen dat er geen enkele opdracht uit het oog wordt verloren.

3. Time tracking

Krijg snel een inzicht in de uurroosters van uw werknemers en uw eigen planning. Deze software biedt ook de mogelijkheid om rechtstreeks de uitgevoerde uren te factureren naar de cliënt.

4. Klanthistoriek raadplegen

Klanthistoriek is een onmisbaar onderdeel van de CRM van een bedrijf. Dit is het collectieve geheugen van het bedrijf, door deze te raadplegen krijgt u toegang tot gegevens/bestellingen uit het verleden. Met de aangepaste software is uw klanthistoriek altijd toegankelijk in enkele muisklikken.

5. Materialen raadplegen

Met deze functie kan u op elk moment de voorradige materialen raadplegen voor gebruik. De info over de gebruikte materialen zal hierna automatisch worden doorgestuurd naar het headoffice voor facturatie.

6. Goedkeuring klant

U kan zo makkelijk de goedkeuring voor een offerte verkrijgen. Maar ook de goedkeuring voor de werkuren van uw resources kunnen hier worden geraadpleegd.

7. Situatie afbeeldingen maken en toevoegen

Werd een taak of project voltooid door uw organisatie? Dan heeft u de mogelijkheid om met deze software gemakkelijk het behaalde resultaat in beeld te brengen. Zo zullen er nooit discussies onstaan bij eventuele fouten tijdens het project en is een efficiënte after sales service mogelijk.

Al deze functionaliteiten kunnen op vraag worden omgevormd tot op maat gemaakte web applicaties. Deze applicaties kunnen compatibel worden gemaakt met zowel ios als android apparaten. Alles naar wens van onze cliënt en aangepast aan uw bedrijfsimago.

Ten slotte kunnen deze webapplicaties gekoppeld worden aan uw bestaand ERP systeem met planningssoftware. Zo beschikt u over de beste software die een service bedrijf zich kan inbeelden.